Najczęściej czytane gazetki sieci to Kaufland, Lidl i Rossmann

Z realizowanego od września ub. r. przez Instytut Mands badania wynika, że tygodniowo 88 proc. dorosłych mieszkańców miast czyta lub przegląda gazetki reklamowe sieci handlowych, a przeciętny czytelnik ma kontakt z ośmioma tytułami.

- To dowodzi, że gazetka reklamowa nadal jest kluczowym medium własnym służącym budowaniu relacji z konsumentami i kupującymi – komentuje Agnieszka Łebkowska, dyrektor zarządzająca Mands.

Liderami czytelnictwa w okresie wrzesień-grudzień były sieci Kaufland (62 proc.), Lidl (55 proc.) oraz Rossmann (53 proc.).

Badanie Czytelnictwa Gazetek prowadzone jest raz w miesiącu na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie mieszkańców Polski w wieku 18+, N=1000 metodą MAPI (Mobile Assisted Personal Interview) przy wykorzystaniu tabletów.

 

Ilona Mrozowska 1902 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.