Największe marki: kampanie i promocje

Appetita, Cillit Bnag, Hortex, Jurajska Junior ABC, Konspol, Lubella, Łowicz, Majonez Kielecki, Pur, Smakowita Pajda, Ulgix Wzdęcia Max.

  • Marka przypraw Appetita z portfolio firmy Colian rusza z wiosenną kampanią promocyjną w formie lokowania produktu oraz sponsoringu w programach kulinarnych Top Chef oraz Masterchef Junior. Appetita pojawi się w debiutującym na antenie TVN-u formacie Masterchef Junior. Przyprawy znajdą się w spiżarni młodych kucharzy. Dodatkowo – działania product placementowe w tym formacie zostaną wzmocnione billboardami sponsorskimi. Marka kontynuować będzie także wieloletnią współpracę z Polsatem przy formacie Top Chef, która obejmuje lokowanie produktu.
  • Sprzątanie wcale nie musi być nudne i frustrujące – z odpowiednią pomocą, może stać się źródłem satysfakcji, a nawet przyjemności – to główny przekaz pierwszej globalnej kampanii marki Cillit Bang, która miała swoją premierę w styczniu br. Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym młody mechanik dostał polecenie, by w ciągu jednej nocy wyczyścić cały, zapuszczony warsztat samochodowy. Zadanie wydawało się na pierwszy rzut oka niewykonalne – ale bohater odkrył cichego pomocnika w postaci środków czyszczących Cillit Bang. Potem wystarczyło tylko włączyć odpowiednią muzykę… i żmudne zadanie zamieniło się w niewiarygodny pokaz taneczny, w trakcie którego warsztat został wysprzątany „na błysk”. W rolę młodego mechanika wcielił się Daniel Cloud Campos, światowej sławy tancerz i performer.
  • Do końca marca potrwa promocja marki Hortex, w której konsumenci, kupując swoje ulubione produkty, mogą otrzymać książkę kucharską gratis. W odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy szukają kulinarnych inspiracji, marka stworzyła książkę kucharską „Hortex. Przepisy Matki Natury”, zawierającą przepisy na zdrowe, łatwe i niebanalne potrawy, które można przygotować na bazie mrożonek Hortex. Przepisy wzbogacono komentarzami dietetyka, w których znajdują się informacje na temat wartości odżywczych poszczególnych produktów czy komponowania posiłków. Aby otrzymać jedną z 1000 książek kucharskich, wystarczy zebrać 5 kodów kreskowych z dowolnych mrożonek Hortex. Szczegóły promocji na stronie producenta www.hortex.pl oraz organizatora promocji www.jet.com.pl.
  • Jurajska, producent Naturalnej Wody Mineralnej realizuje wiosną impaktową kampanię medialną dla swojego nowego produktu – Jurajskiej Junior ABC. Osią kampanii jest fotokonkurs „Jurajska napełnia bliskością” prowadzony na platformie www.jurajskajunior.pl, w którym można wygrać m.in. 3 rodzinne weekendy na Jurze oraz 500 plecaków z niespodziankami. Konkurs potrwa cały marzec, a ogłoszenie laureatów głównych nagród zostanie opublikowane na stronie internetowej oraz w majowym wydaniu magazynu TVP ABC. Działania reklamowe zaplanowano w kanale TVP ABC, w magazynie TVP ABC, należącym do wydawnictwa Edipresse oraz w internetowych portalach kobiecych i parentingowych. Promocję uzupełnią działania marketingu handlowego skierowane do placówek detalicznych dystrybuujących Jurajską Junior oraz kampania PR.
  • Firma Konspol rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową produktów convenience. Jej celem jest pokazanie szerokiej gamy produktów z tej kategorii jak i umocnienie marki w świadomości klientów. Kampania będzie trwać od 22 lutego do 7 marca. Spoty będą emitowane w TVP 1 i TVP 2, TVN Style, Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat News, Polsat Cafe i Polsat Film. Reklamowane będą w szczególności Nuggetsy, polędwiczki z kurczaka i Tortille.

  • Startuje kampania makaronów Lubella. Pierwszy spot rozpoczyna nowy kierunek komunikacji oraz najdłuższą dotychczas kampanię reklamową Lubelli, w której prezentowane będą niestandardowe, a zarazem bardzo proste przepisy na dania makaronowe. „1000 pomysłów, jedna Lubella” to hasło nowej kampanii, która trwać będzie przez prawie cały rok. Już niedługo pojawią się kolejne spoty, a każdy z nich to kolejne dwa szybkie przepisy na makaronowe dania, sałatki, zapiekanki czy deser.
  • Łowicz rozpoczął akcję samplingową, podczas której częstuje swoich konsumentów śniadaniami na słodko, serwowanymi z mobilnej przyczepy. Na miejscu będzie można poczęstować się świeżo wypiekanymi croissantami, tostami oraz pancakes’ami. Każdego dnia konsumenci mogą wybrać swój ulubiony smak dżemu czy konfitury, a uzupełnieniem zestawów śniadaniowych będzie herbata z syropem malinowym Łowicz. Dodatkowo, dla zabieganych, którzy nie będą mogli dotrzeć do śniadaniowego stoiska, Łowicz przygotowuje zestawy do pracy: każdy z nich to świeży croissant wraz ze słoiczkiem dżemu truskawkowego Łowicz. W ciągu najbliższych tygodni śniadań w drodze do pracy skosztują mieszkańcy m.in.: Warszawy, Poznania, Wrocławia, Katowic, Krakowa, Gdańska, Gdyni i Sopotu. Dokładne daty przybycia mobilnego food-trucka Łowicza do kolejnych miast będą publikowane na bieżąco na profilu marki Łowicz na Facebooku (www.facebook.com/LowiczSamoNajlepsze). Akcja wspiera najnowszą kampanię marki Łowicz, która zwraca uwagę na wiele możliwych zastosowań przetworów owocowych i podkreśla różnorodność produktów dżemowych – ich konsystencję, smaki i rodzaje. Spot prezentuje ofertę produktów Łowicz, a także wielość możliwości ich wykorzystania, atrakcyjność podania i uniwersalność na śniadanie.

  • Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem”, producent Majonezu Kieleckiego, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu. Akcentuje również przydatność produktu - nie tylko od święta. Kampania rozpocznie się 1 marca. 15-sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały POS oraz promocja konsumencka (Majonez Kielecki 700 plus 150 ml gratis).
  • Ruszyła kolejna kampania reklamowa płynu do mycia naczyń Pur, w której jako ambasadorka marki powraca Bożena Dykiel. Tym razem u boku aktorki pojawi się również Mieczysław Hryniewicz – oboje znani są z serialu "Na Wspólnej". Emisja 30-sek. filmów w głównych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się 15 lutego i potrwa osiem tygodni.
  • ZT Kruszwica rozpoczęły działania marketingowe dla smalczyku roślinnego Smakowita Pajda. Główny nacisk kładziony jest na bezpośrednie kontakty z konsumentami oraz digital. Do kampanii Smakowitej Pajdy zaproszono 2 tys. ambasadorów, w tym blogerów kulinarnych. Dodatkowo ponad 20 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom będzie miało dostęp do "Strefy Wiedzy", w której oprócz informacji na temat produktu znajdą się m.in. porady na temat wykorzystania produktu w codziennej kuchni. Ambasadorzy będą też mogli czerpać inspiracje ze strony www.SmakowitaPajda.pl, na której znajdują się przepisy z wykorzystanie smalczyku roślinnego. Jednym z elementów kampanii jest podkreślenie atrybutów produktowych Smakowitej Pajdy , takich jak 100-proc. roślinna receptura, brak konserwantów i tłuszczów utwardzonych. 
  • Rozpoczęła się nowa emisja kampanii reklamowej Ulgix Wzdęcia Max. Produkt z portfolio PPF Hasco-Lek zyskał odświeżone opakowanie i w nowej odsłonie polecany jest przez Magdę Gessler.

Joanna Hamdan 5148 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.