Nowy dyrektor marketingu w Hochland Polska

Z początkiem marca funkcję tę obejmie Rafał Masiak.

Nowy dyrektor marketingu zastąpi na tym stanowisku Piotra Nagalskiego, który rozstał się z firmą Hochland Polska na własną prośbę z końcem listopada ub.r.

Rafał Masiak karierę zawodową związaną z marketingiem rozpoczął w Unileverze.

Od 2001 roku piastował stanowiska menadżerskie lub dyrektora marketingu w międzynarodowych i polskich firmach FMCG, takich jak: Cadbury Wedel, Wrigley's, Nutricia Danone, XL Energy Drinks, Hoop i Mokate.

Joanna Hamdan 4912 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.