Rośnie udział cukierków Halls

Cukierki Halls z portfolio Mondelez Polska są jedną z najpopularniejszych marek cukierków odświeżających w Polsce. Udział rynkowy marki systematycznie rośnie i wynosi obecnie 12,3 proc. (Mondelez Polska za Nielsenem, Panel Handlu Detalicznego, udziały wartościowe YTD, cała Polska, listopad 2015).

- Konsumenci najchętniej sięgają po cukierki Halls Extra Strong i Vita C Lime, a także po Halls Wild Berries, oryginalne Mentholyptus i Honey&Lemon - informuje Zane Liepina, brand manager Gum and Candy, Mondelez Polska. 

W 2016 r. producent zachęca do spróbowania nowego wariantu orzeźwiających cukierków Halls o smaku arbuzowym, a wiosną zaprosi konsumentów do udziału w loterii, w której do wygrania będzie voucher o wartości 20 000 zł, a co tydzień voucher o wartości 500 zł. 

Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić opakowanie promocyjne cukierków Halls i zarejestrować się na stronie www.halls-experiences.com. Loteria będzie trwała od 1 kwietnia 2016 r. do 30 czerwca 2016 r. Działania marki wspiera spot reklamowy, który można obejrzeć, m.in. w serwisie YouTube. 

 

Ilona Mrozowska 2072 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.