Dobre wyniki L'Oerala na świecie

W 2015 r. sprzedaż tej największej kosmetycznej firmy na świecie wyniosła 25,3 mld euro, co oznacza wzrost w stosunku do w ub. r. o 12 proc.

W samym czwartym kwartale 2015 r.  sprzedaż L'Oreala wzrosła o 4 proc.

We wszystkich regionach, gdzie docierają kosmetyki produkowane przez L'Oreal, wzrósł popyt na jego luksusowe marki jak Yves Saint Laurent i Urban Decay.

Ilona Mrozowska 1832 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.