Ponad 40 różnych produktów pod marką Lipton

W końcu ubiegłego roku Unilever rozszerzył portfolio aromatyzowanych herbat Lipton. Pojawiło się aż 15 nowych produktów - 9 w formie torebek i 6 w formie liściastej.

- Kompozycje te są nowe na polskim rynku i uzupełniły portfolio marki Lipton, które zawiera obecnie ponad 40 różnych wariantów w segmencie herbat czarnych, aromatyzowanych, zielonych czy białych - mówi Paulina Rajewska, junior brand manager Lipton, Unilever.

Nowa linia herbat otrzyma bogate wsparcie mediowe. Poza 30-sekundową reklamą w telewizji, wspierana jest w internecie na http://charakterherbaty.pl oraz outdoorowo: na billboardach, citylightach i niestandardowych nośnikach.

- Internet jest bardzo ważnym medium dla grupy docelowej, dlatego marka Lipton jest obecna na portalach społecznościowych: Facebook, Instagram oraz Twitter i będzie tam wspierana cały rok - zapowiada Paulina Rajewska.

Podkreśla, że choć wartość całego rynku herbaty w Polsce maleje, w 2015 r. w segmencie herbaty czarnej marka Lipton zanotowała 3,3-proc. wzrost sprzedaży, natomiast w pozostałych rodzajach 9,4-proc. wzrost (Unilever za Nielsenem, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska jako suma rynków: hipermarkety, supermarkety, dyskonty, sklepy spożywcze, sprzedaż wartościowa w zł w skumulowanym okresie XII 2014 - XI 2015 w kategorii herbata).
 

Ilona Mrozowska 1723 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.