Dyrektorzy sieci handlowych: nowy podatek wymusi podniesienie cen

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) spytała 35 dyrektorów sieci handlowych, co sądzą o proponowanych przez rząd zmianach opodatkowania ich działalności. Oto wyniki ankiety, którą nadal można wypełniać na stronie internetowej PRCH.

W większości ankietowanych firm prowadzone zostały dokładne analizy oraz rozmowy dotyczące nowego podatku.

Czy kwestia wprowadzenia podatku od handlu była omawiana na poziomie zarządu w Państwa firmie?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przedsiębiorcy zadeklarowali, że wprowadzenie nowej daniny wpłynie na podwyższenie cen, wymusi zmiany w rozliczeniach z dostawcami, może spowodować redukcję personelu lub zmniejszenie płac, czy doprowadzić do zamknięcie sklepów w niektórych lokalizacjach.   

Jakie są najbardziej prawdopodobne w Państwa branży konsekwencje wprowadzenia podatku od handlu?

Ilona Mrozowska 2072 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.