Promocje pod szkłem powiększającym

Promocje wprowadzające w błąd konsumentów mogą być karane wysokimi grzywnami.

Brytyjski odpowiednik UOKiK zapowiada podjęcie działań w sprawie promocji wprowadzających w błąd – napisał The Telegraph.

W wyniku badań organizacji konsumenckich okazało się, że brytyjski konsument wydaje w ciągu roku dodatkowo 1 tys. funtów na pseudo promocje. Nowe regulacje (i wysokie grzywny) mają przede wszystkim uderzyć w największe sieci, jak Tesco, Asda, Sainsbury's.

Zarzuca się im, że czasem w sposób nieuczciwy ustalają ceny w promocjach. Chodzi o sytuacje, w których wskazują oszczędności na podstawie poprzedniej ceny – niższej niż w rzeczywistości.

Barbara Mikusińska 607 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.