Mars Co. eliminuje sztuczne barwniki z portfolio

W ciągu pięciu lat nowe receptury otrzymają wszystkie artykuły spożywcze oferowane przez firmę, a więc m.in. wyroby czekoladowe, gumy, słodyczy i napoje.

Jak przyznaje Grant F. Reid, prezes i główny dyrektor wykonawczy firmy Mars Incorporated, wyeliminowanie z portfolio obejmującego ponad 50 marek wszystkich sztucznych barwników jest dużym wyzwaniem, którego realizacja pochłonie dużo czasu i pracy.

Firma zakłada m.in. nawiązanie współpracy z dostawcami, którzy pomogą zidentyfikować nowe składniki i receptury spełniające wysokie standardy jakości i bezpieczeństwa.

Pozyskaniu odpowiednich zezwoleń oraz wprowadzenia rozwiązań w całym portfolio artykułów spożywczych ma zająć ok. 5 lat.

Ilona Mrozowska 2075 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.