Ikea.com coraz popularniejsza wśród polskich internautów

Według danych firmy Gemius z listopada 2015 r., stronę odwiedziło 1,78 mln internautów, czyli 7,2 proc. wszystkich polskich internautów. To najwyższy wynik strony www tego sklepu w ostatnich dwunastu miesiącach.

Wśród odwiedzających przeważają kobiety. W listopadzie 2015 r. stronę odwiedziło ponad 1,1 mln kobiet, odwiedzających stronę mężczyzn było zdecydowanie mniej – 0,68 mln.

Jak wynika z danych Gemiusa strona www sklepu popularna jest najbardziej wśród użytkowników z dwóch grup wiekowych – 20-29 lat (0,45 mln użytkowników reprezentuje tę grupę wiekową) i 30-39 lat (0,46 mln). Razem stanowią ponad połowę odwiedzających stronę Ikea.com (51 proc.).

Jak na razie strona www Ikei ogranicza się do przeglądania oferty sklepu, sprawdzania dostępności konkretnych produktów w placówkach stacjonarnych i tworzenia list zakupowych. Jednak szwedzka sieć od pewnego czasu zapowiada otwarcie w Polsce sklepu online. Według ekspertów jest to możliwe już w tym roku. 

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu.

Joanna Hamdan 5127 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.