Największe marki: kampanie i promocje

Duplo, Durex, Indykpol, Kinder, Kujawski, Łowicz, Nutella, Pasztet Podlaski, Princessa, Verbena.

  • Rusza multibrandowa kampania marek Duplo, Kinder i Nutella (Ferrero Polska Commercial) skierowana do miłośników futbolu. W sklepach dostępne będą promocyjne opakowania Kinder Bueno, Kinder Chocolate, Kinder Delice, Kinder Mleczna Kanapka, Kinder Maxi King, Kinder Schoko-Bons, Kinder Country, Kinder Pingui, Duplo oraz Nutella. Do każdego z produktów przypisana jest określona liczba punktów. Punkty można wymienić na piłkarskie nagrody z limitowanej serii. Każdy, kto wymieni promocyjne opakowania na nagrody, weźmie udział w specjalnym losowaniu nagrody głównej – udziału w rodzinnym evencie, którego gwiazdą będzie Jerzy Dudek. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
  • We wszystkich kinach Cinema City w Polsce wystartowała kampania kinowa marki Durex promująca prezerwatywy Real Feel i żele intymne. Na ekranach w bloku specjalnym przed wybranymi filmami emitowany jest 30-sekundowy spot. Dodatkowo w ramach działań off-screen we wszystkich toaletach umieszczone są naklejki na lustrach. Akcja prowadzona będzie również podczas I edycji Ladies Night. Spot jest częścią globalnej kampanii marki Durex. Kampania ma na celu ukazanie zalet prezerwatyw nielateksowych Real Feel oraz właściwości i możliwości zastosowań żeli intymnych Durex, a także podkreślenie, że są idealne dla osób w każdym wieku. Działania w kinach Cinema City są częścią szerszej kampanii marki. Komunikacja prowadzona jest również online, gdzie prezentowane będą łącznie cztery różne spoty.
  • Indykpol wraz zmarką Kujawski przystępują do pierwszej wspólnej akcji promocyjnej. Kupując Mięso z indyka na kotlety Samo dobro konsumenci otrzymają saszetkę 30 ml oleju Kujawskiego z ziołami gratis. promocja potrwa do połowy marca lub do wyczerpania zapasu produktów z gratisem. Produkt promocyjny dostępny jest w sieciach: Makro, Alma, Carrefour, Elea, leclerc, LSS Lewiatan, Piotr i Paweł, kaufland, Netto oraz w dobrych sklepach osiedlowych. Orientacyjna cena detaliczna za 500-g opakowanie Mięsa z indyka na kotlety wynosi ok. 9,40-9,80 zł.
  • Marka Łowicz startuje z nową kampanią. Zwraca ona uwagę na wiele możliwych zastosowań przetworów owocowych, podkreśla różnorodność produktów dżemowych – ich konsystencję, smaki i rodzaje. Spot zwraca uwagę na szeroką ofertę produktów Łowicz, a także na wielość możliwości ich wykorzystania, atrakcyjność podania i uniwersalność na śniadanie. 
  • 17 największych miast w Polsce i 1700 nośników reklamowych w 829 pojazdach komunikacji miejskiej. 1 lutego wystartowała kampania reklamowa Grupy Drosed, promująca nowość – Pasztet Podlaski w tubie. Kampania realizowana jest pod hasłem „Praktycznie najlepszy”, podkreślającym smak oraz wygodę używania promowanego Pasztetu Podlaskiego w tubie. Wybrane kreacje reklamowe pojawiać się będą w ramkach oraz na plakatach w komunikacji miejskiej – w metrze, autobusach czy tramwajach. Kampania obejmie swoim zasięgiem Kraków, Warszawę, Łódź, Gdańsk, Gdynię, Sopot, Lublin, Rzeszów, Olsztyn, Koszalin, Wrocław oraz największe miasta Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Potrwa do 29 lutego. Reklamie outdoorowej towarzyszyć będą degustacje organizowane w sklepach oraz dedykowane animacje. Wsparciem kampanii produktu będą również dodatkowe ekspozycje oraz standy, gazetki oraz promocje cenowe w punktach sprzedaży.
  • Na początku lutego wystartował konkurs marki Princessa z portfolio Nestle Polska, który potrwa do 13 marca 2016 r. W fanpage’u marki w Facebooku przez kolejnych sześć tygodni będą publikowane zadania konkursowe. Mają one być związane z tekstami znajdującymi się na opakowaniach wafli. Ich zadaniem jest pobudzenie kreatywności konsumentów i zachęcenie ich również w codziennym życiu do dzielenia się emocjami z innymi. Każdego dnia spośród nadesłanych odpowiedzi będą wybierani zwycięzcy. Najbardziej kreatywne odpowiedzi na zadanie konkursowe zostaną nagrodzone torbami z logo marki oraz bonami do sklepu internetowego Zalando. Najlepsza praca ze wszystkich nadesłanych zostanie dodatkowo nagrodzona pobytem w spa dla dwóch osób. Konkurs wspierany jest kampanią reklamową, w ramach której można zobaczyć w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych 15-sekundowy spot, jak również w portalach wideo i mediach społecznościach.
  • W lutym rusza ogólnopolska kampania marki Verbena – ziołowych cukierków, produkowanych przez firmę I.D.C. Polonia. Kampania jest skierowana do kobiet z dużych miast i ma charakter działań outdoorowych. Trzonem kampanii są nośniki typu citylight, uzupełnione przez reklamę spotową zamieszczoną na różnego rodzaju ekranach znajdujących się w przestrzeni miejskiej. Połączenie różnego rodzaju nośników ma na celu zmaksymalizowanie zasięgu kampanii i jej zapamiętywalności. Spot promujący nowe opakowanie cukierków Verbena składa się z bajkowych ujęć przyrody, wśród której owady pracują nad produkcją i pakowaniem cukierków. Kampania komunikuje nowe, wygodne opakowanie cukierków Verbena – rolkę, pod hasłem „Verbena. Zawsze pod ręką”. 

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.