[PROMOCJA] Zentis Polska

Zentis Polska Sp. z o.o. buduje pozycje lidera innowacji w różnych kategoriach na rynkach europejskich kładąc nacisk na produkty prozdrowotne. Nadszedł czas na branding najważniejszych składników.

ZENTIS Polska Sp. z o.o. zdobył 1 miejsce w kategorii Best Beverage Ingredient w ogólnoświatowym prestiżowym Konkursie Beverage Innovation Awards 2015 za składnik o nazwie Chili-flavoured jellies (juicy balls) with plant sourced proteins (Żelki o smaku chili z białkiem roślinnym). Nagroda została wręczona w czasie BrauBeviale w Norymberdze w dniu 11 listopada 2015 r. Ponadto do finału zakwalifikował się inny składnik ZENTIS Polska Sp. z o.o., a mianowicie Bran formulation plus Vitamin K2 (Preparat z otrębami plus witamina K2). To pierwszy w historii przypadek, że firma z Polski zdobyła 1 miejsce w jakiejkolwiek kategorii.

Sukcesy te, jak również dalsze plany ekspansji w składnikach do różnych kategorii produktowych skłoniły ZENTIS Polska Sp. z o.o. do nadawania marek poszczególnym składnikom. I tak żelki, które już odniosły liczne sukcesy na arenie międzynarodowej otrzymały markę:

ZENTIS Polska Sp. z o.o. nadał żelkom markę POP & JOY wychodząc z założenia, że branding tego składnika pomoże wyróżnić i zapewnić jeszcze wyższe pozycjonowanie w Polsce, ale również na rynkach zagranicznych. Żelki POP & JOY to nie tylko cenny i ciekawy składnik do napojów, ale również istotny dodatek do deserów, jak lody, ciastka, kremy, kawa, napoje owocowe z możliwością wykorzystania w gastronomii.

Niezależnie od żelków opromienionych sukcesami międzynarodowymi ZENTIS Polska Sp. z o.o. wprowadza lub wprowadził na rynek kilka innych ciekawych składników:

- nata de coco – składnik rodem z Filipin, gdzie jest tradycyjnym deserem; powstaje z mleka kokosowego pod wpływem fermentacji z bakteriami Acetobacter Xylinum

- preparaty z otrębami i nasionami bazylii

Bardzo obiecującym produktem są kawałki owoców, które nadają się nie tylko do napojów, ale np. jako nadzienia do wypieków dla sklepików szkolnych, gdzie obowiązują wysokie wymagania jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 26 sierpnia 2015 r.

Ireneusz Lichota, Prezes Zarządu ZENTIS Polska Sp. z o.o.: Wprowadzenie marki POP&JOY do oznaczenia naszych żelek do napojów to ważny kamień milowy w naszej strategii rozwoju całej kategorii składników do napojów, deserów, wypieków. Nasze sukcesy w konkursie Beverage Innovation Awards są katalizatorem dla całego naszego programu. Branding składników to strategia marketingowa, w której dobry jakościowo składnik jest postawiony w centrum zainteresowania, nadaje mu się tożsamość, wobec czego przestaje być anonimowy oraz otrzymuje większą rozpoznawalność wśród klientów niż analogiczne składniki bez nadania im brandu. Jest wiele aspartamów, ale rozpoznawalny jest Nutrasweet. Precyzyjnie wyjaśnił to Philip Kotler w swojej książce pt. „Ingredient Branding. Making the Invisible Visible”. Brand POP & JOY znakomicie przekazuje właściwości żelków, ważnego składnika np. do napojów dziecięcych. Można go rozumieć jako SKACZ & RADUJ SIĘ, albo BĄBELEK & RADUJ SIĘ.

W tym i w 2017 r. planujemy wprowadzenie 2 produktów o najwyższej jakości, które będą unikalne nie tylko w skali polskiej, a jeden z nich będzie otwarciem nowej kategorii w skali światowej.

Ireneusz Lichota, absolwent SGH, objął stanowisko prezesa ZENTIS Polska Sp. z o.o. w 2002 r. Zastał typową chłodnię produkującą owoce mrożone i konfitury, które słabo się sprzedawały. W krótkim okresie czasu przeorientował produkcję w kierunku nowoczesnych preparatów do jogurtów oraz do napojów. Zorganizował zespół 30 specjalistów i technologów zajmujących się New Product Development, R&D i marketingiem, który opracowuje wszystkie innowacyjne preparaty.

Podkreślając ten sukces nie można zapomnieć, że ZENTIS jest prawdziwym potentatem baz do jogurtów, a co drugi jogurt owocowy w Polsce jest wyprodukowany z udziałem tych baz. Ostatnie plany i działania ZENTIS Polska Sp. z o.o. ukierunkowane są na żelki zawierające składniki prozdrowotne co uczyni je atrakcyjnym i zdrowym rozwiązaniem dla dzieci zwłaszcza w sklepikach szkolnych.. Temat zaopatrzenia sklepików szkolnych i stołówek jest ważnym elementem ostatnich działań ZENTIS Polska Sp. z o.o. czego dowodem jest udział w projekcie drożdżówka radziwiłłówka.

W przypadku dodatkowych zapytań prosimy o kontakt:

Adam Bogacz

AKB CONSULTING

+48-662442178

a.bogacz@akbconsulting.eu

www.akbconsulting.eu

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.