Jardin Riche chce zawojować polski rynek

Pierwsze landrynki pod marką Jardin Riche wyprodukowane w polskiej fabryce zlokalizowanej pod Kielcami, zostały wyeksportowane do Ameryki. W Polsce landrynki mają się pojawić w sprzedaży po feriach zimowych.

Firma Jardin Riche pochodzi z Polski i tu została założona w kwietniu 2015 r. Właściciele, to osoby fizyczne z Ukrainy. - Firma ma na celu produkcję landrynek, spełniających krajowe i unijne standardy jakości, dla rodzimych i międzynarodowych klientów - tłumaczy Jędrzej Szynkarczuk, prezes Sympatic, firmy dystrybucyjnej landrynki Jardin Riche.

Pierwsze landrynki już zostały wyprodukowane i trafiły na rynek amerykański. - Dopiero po feriach zimowych landrynki Jardin Riche będą intensywnie wchodzić na polski rynek. Są już zamknięte rozmowy z jedną z dużych polskich sieci handlowych. Nasze landrynki zostaną wyeksponowane na specjalnych drewnianych stojaczkach na półkę - podaje Jędrzej Szynkarczuk.

Zarówno ze względu na jakość wyrobu, jak i sposób pakowania landrynki Jardin Riche segmentowane są jako produkty premium.

- Wszędzie nasza idea sprzedaży tego rodzaju produktu, jako bardziej ekskluzywnego, podarunkowego z atutem w postaci odczepianych magnesów w różnych kolekcjach bardzo się podoba i jest przyjmowana, jako coś nowatorskiego, co powinno odnieść sukces - zapewnia prezes firmy dystrybuującej.

Choć produkty na razie trafiły na rynek amerykański, firmie "najbliższe" są rynki europejskie, w tym Polska. - Chcemy, aby jak najwięcej landrynek sprzedawanych było w Polsce, ale oczywiście przy naszych dużych mocach produkcyjnych eksport może okazać się ważną częścią produkcji - tłumaczy Szynkarczuk.

- Planujemy zaoferować polskim i zagranicznym konsumentom kolekcjonerskie, tematyczne serie słodkich produktów. Jednocześnie będziemy wprowadzać nowe, zgodne z oczekiwaniami odbiorców smaki i wzory landrynek. W tej kategorii to nowatorskie podejście – uważa Jędrzej Szynkarczuk.

Landrynki Jardin Riche dostępne są od grudnia w kilku odmianach tematycznych (w tym kolekcja świąteczna, patriotyczna z postaciami polskiej historii czy też z ciekawymi miejscami w Polsce) oraz w kilku wariantach smakowych.


Ilona Mrozowska 2019 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.