Szymon Michalik marketing managerem Red Bulla

Stanowisko obejmie 1 kwietnia. Szymon Michalik zastąpi w Red Bullu Michała Gocłowskiego, który pełnił funkcję marketing managera przez ostatnich pięć lat.

Wcześniej, od listopada 2013 r., był group brand marketing managerem w Adidas Poland. W swojej karierze pracował także w firmach Grupa Żywiec i Coca-Cola.

Kiedy pracował w Adidasie, otrzymał od redakcji "Media & Marketing Polska" tytuł CMO Roku.

Tomasz Wygnański 61 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.