Hortex podkreśla nowe pozycjonowanie marki Costa

Produkty mają nowe opakowania, a cała marka - stronę internetową - www.mojacosta.pl.

Wprowadzone zmiany są częścią działań związanych ze zmianą pozycjonowania marki Costa - z tropikalnej, rajskiej i wakacyjnej na bardziej swojską, rodzinną i domową.

Producent tłumaczy ponadto, że zmiany mają na celu "podkreślenie naturalności produktów Costa i przywiązania marki do bogactwa polskich tradycji sadowniczych". 

Joanna Hamdan 4916 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.