Polomarket i Lidl z akcjami tematycznymi

W Lidlu na klientów czekają azjatyckie specjały, a w Polomarkecie - włoskie.

Od 8 lutego w sklepach Lidl trwa tydzień azjatycki "Odkryj Azję w jeden tydzień". W ofercie można znaleźć  produkty marki Vitasia, w tym między innymi: mleczko kokosowe, sajgonki, olej azjatycki, azjatyckie przyprawy, makaron sojowy i soba, wodę kokosową, ryż azjatycki oraz lody azjatyckie .

Z kolei w Polomarkecie od 3 lutego przez dwa tygodnie dostępne są produkty kuchni włoskiej. W sprzedaży znaleźć można m.in.: ryż, polentę, twarde sery owcze oraz różnego rodzaju makarony.

Joanna Hamdan 5542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.