Jantoń z umową na eksport polskich win owocowych do Niemiec

Już w lutym 2016 pierwsze partie m.in. win Aronica, Piwnicznego i Grzanego pojadą do naszych zachodnich sąsiadów.

Polski rynek win owocowych to obecnie ponad 100 mln litrów rocznie, przy czym ulega on ewolucji - tanie wina owocowe w przeważającej części zastąpiły jakościowe wina owocowe.

- Jantoń postawił na taki kierunek już kilka lat temu. Pierwszym tego typu produktem była Aronica – ekologiczne wino owocowe, a następnie stworzyliśmy kolejne marki, jak: Piwniczne czy Monte Santi. Widzimy tutaj ogromny potencjał, którego przykładem może być rynek jakościowych win owocowych w Niemczech – jego wielkość rocznie wynosi 55 mln litrów – mówi Jacek Jantoń, prezes zarządu Jantoń S.A. Sp. K.

Pierwsze partie produktów spółki Jantoń trafią do Niemiec już w lutym.

Ilona Mrozowska 1723 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.