Michael Luttgen dyrektorem marketingu Jeronimo Martins Polska

Sieć Biedronka ma nowego menedżera.

Michael Luttgen jest nowym dyrektorem marketingu Jeronimo Martins Polska (operator sieci Biedronka).

Wcześniej był szefem marketingu regionu w sieci Obi. W swojej karierze pracował też m.in. w firmach Lidl i Tchibo. 

Poprzednio, od 2012 r., dyrektorem marketingu był Jakub Cichecki, który objął inne stanowisko w firmie.

Tomasz Wygnański 62 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.