E.Leclerc kolejny rok utrzymuje stabilne obroty

Mimo trudnej sytuacji gospodarczej, rosnącej konkurencji i niezbyt korzystnych nastrojów konsumenckich, w 2015 r. sieć osiągnęła obroty na porównywalnych, co w ubiegłych dwóch latach poziomach - łącznie 2,7 mld zł.

Zarząd E.Leclerc tłumaczy, że satysfakcjonujący wobec istniejącej sytuacji rynkowej wynik, udało się osiągnąć mimo deflacji cen żywności. Nastroje konsumenckie uległy poprawie i ożywieniu w okresie świątecznym. Wpływ na stabilny obrót miały również prowadzone na szeroką skalę akcje promocyjne, np. projekt BIG Bang, inwestycje w szkolenia kadry pracowniczej, a także stale wzbogacany asortyment w niskich cenach.

- Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej utrzymujemy stabilny poziom obrotów i liczbę lojalnych klientów. Jesteśmy przekonani, że kolejne lata będą obfitowały w wiele powodów do zadowolenia, bowiem mamy konkretne plany związane z dalszym rozwojem sieci E.Leclerc w Polsce – mówi Jean-Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc Polska.

Obecnie E.Leclerc zatrudnia ok. 4 700 pracowników w 43 sklepach znajdujących się w 41 miastach na terenie 16 województw.

Joanna Hamdan 5312 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.