W marketingu Hoop Polska szykują się spore zmiany

Firma zadecydowała o zawieszeniu przetargu na obsługę reklamową flagowej marki z portfolio, szefem marketingu zostaje Jiri Vlasak, z firmy odchodzi ponadto marketing manager Patrycja Giurko.

Hoop Polska zawiesiła przetarg na obsługę reklamową swojej flagowej marki z portfolio - Hoop Coli. Jak powiedział Piotr Czarniak, PR manager firmy, z listy przetargowej zostały wybrane dwie agencje, które przeszły do dalszych etapów, jednak wiążące ustalenia nie zostały podjęte.

W najbliższych dwóch miesiącach wyklaruje się ponadto nowa struktura działu marketingu, na której czele stanie Jiri Vlasak, dotychczasowy dyrektor komercyjny. Jiri Vlasak przez ostanie lata kierował marketingiem brandów Kofoli w Czechach i na Słowacji.
 
Z końcem lutego z Hoop Polska rozstaje się Patrycja Giurko, dotychczasowa marketing manager. Pozostali czterej menedżerowie w dziale marketingu mają w firmie pozostać. Zmiany w Hoop Polska trwają od początku 2015 r., czyli po odejściu z firmy dyrektora marketingu Marka Kmiecika.

Na razie Hoop nie informuje o planach marketingowych na kolejny rok. Poprzedni przetarg, jaki firma rozstrzygnęła, dotyczył soków marki Paola.

Według danych Kantar Media najwięcej na marketing Hoop Polska w ubiegłym roku przeznaczyło na wsparcie brandu Paola (6,3 mln zł w porównaniu z 2,4 mln zł w roku 2014). Hoop znacznie zmniejszył w ubiegłym roku wydatki na markę Jupik (niespełna 300 tys. zł) w porównaniu z 2014 r. - 6,8 mln zł. W ubiegłym roku budżet na promocję flagowego brandu firmy Hoop Coli był symboliczny - 78 tys. zł, w porównaniu z 2014 r., w którym firma wydała na wsparcie Hoop Coli 1,8 mln zł.

Katarzyna Woźniak 78 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.