Planet Food. Bubble Chips

Zdrowa przekąska.

Planet Food właściciel marki Sunny Corn postanowiła poszerzyć asortyment o wafle smakowe.

Ze względu na niską zawartość tłuszczu, brak barwników i konserwantów produkt wpisuje się w rynek zdrowych przekąsek, wyróżniając się przy tym smakiem.

Agencja Workroom w ramach wygranego konkursu ofert, opracowała strategię komunikacji nowej kategorii chipsów, była pomysłodawcą nazwy produktu Bubble Chips, hasła reklamowego (m.in „Chrupiąca lekkość zbożowo-ryżowa”), kreacji i projektów graficznych opakowań dla sześciu smaków chipsów.

Za nazwą podążył niestandardowy design opakowań, które również bez wsparcia reklamowego muszą się wyróżnić na półce sklepowej. Finalne zdjęcia zostały wyselekcjonowane poprzez badania biometryczne. Agencja zbadała korelację pomiędzy osobą, charakterem, dopasowaniem do smaku, a impulsem zakupowym.

Marka Bubble Chips skierowana jest do osób, dla których ważny jest skład produktu i smak, dlatego z tyłu każdego opakowania znajdują się hasła („Mniej tłuszczu”, „Nie chcemy glutaminianu sodu”, „Konserwanty stop”).

Bubble Chips powstały również w wersji przeznaczonej dla dzieci – Bubble Chips Kids o smaku truskawki i czekolady.

Produkty można kupić w sieci sklepów Piotr i Paweł oraz w E.Leclerc.

Joanna Hamdan 5121 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.