Cykoria chce wzmonić swój wizerunek

Wzrost sprzedaży, poszerzenie dystrybucji i wzmocnienie wizerunku firmy to najważniejsze cele Cykorii na bieżący rok.

– Chcemy, aby nasze produkty były bardziej rozpoznawalne wśród konsumentów i aby mogli oni z łatwością dokonać ich zakupu, także przez Internet. W tym celu rozszerzyliśmy współpracę ze sklepem dodomku.pl, który ma praktycznie większość naszego asortymentu - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria.

Celem na ten rok jest wypromowanie ponadto najnowszych produktów, zwłaszcza jabłkowych chipsów Jabcusie Lekkie z Natury oraz mieszankę przypraw Smakosz Extra z Natury.

Działania firmy będą miały również charakter edukacyjny. - Chcemy przekonać Polaków do przygotowywania zdrowych, domowych posiłków i pokazać, że gotowanie jest proste. Szczegóły zdradzimy wkrótce - zapowiada Jerzy Kurowski. 


Ilona Mrozowska 1891 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.