Cederroth wspiera markę Jordan

Rusza kampania reklamowa nowych szczoteczek do zębów pod marką Jordan.

Zacznie sie w lutym i bedzie trwała dwa miesiące - w lutym i marcu. Głównie w drukowanej prasie kobiecej, a także Cederroth, dystrybutor szczoteczek i innych produktów pod marka Jordan, przewidział banery w internecie.

Akcja dotyczy linii szczoteczek  Jordan Advanced, których granatowe włosie po trzech miesiącach użytkowania zmienia kolor na biały sygnalizując użytkownikom konieczność wymiany. 

Jak podkreśla Urszula Makowska, brand manager health & wound care department w Cederroth Polska, linię tę odświeżono zmieniając szatę graficzną szczoteczek. Dostepne sa obecnie w pięciu kolorach i dwóch wariantach jedno- i dwupacku. Celem działań dystrybutora jest zwiększenie sprzedaży i edukowanie konsumentów o konieczności częstszej zmiany szczoteczek. Średnio Polacy wymieniają szczoteczk co 9 miesiecy.

Kategoria szczoteczek do zębów warta jest ok. 209 mln zł rocznie. Udział marki Jordan w niej wynosi ok. 9 proc.

- Rocznie sprzedajemy1,5 mln szczoteczek Jordan - powiedziała Urszula Makowska.

Linię tych szczoteczek Cederroth zaczął wprowadzać do sprzedaży jesienia 2015 r. Portfolio pod marka Jordan liczy 40 - 50 SKU i obejmuje szczoteczki dla dorosłych, dla dzieci, nici dentystyczne, szczoteczki międzyzębowe.

 

Barbara Mikusińska 617 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.