Wedel poszerza portfolio czekolad

Spółka Lotte wciąż pracuje nad poszerzeniem portfolio, jest również jednym z niewielu producentów czekolady, który podniósł wydatki na reklamę.

Wedel, marka z portfolio japońskiego Lotte Wedel, poszerza portfolio tabliczek czekoladowych.

W ofercie pojawiły się trzy nowe smaki: mlecznej, gorzkiej i białej z oryginalnymi dodatkami. Wariant mleczny został wprowadzony na rynek z nadzieniem Pierrot. Czekoladę gorzką Wedel zaproponował z cząstkami grejpfrutowymi i chrupkami. Najnowszy wariant, czekolada biała, zawiera cząstki mango i chrupki.

Nowe propozycje w portfolio mają być odpowiedzią na preferencje smakowe Polaków związane z potrzebą poszukiwania nowości i egzotycznych smaków. Wedel na razie nie informuje o przewidywanym wsparciu marketingowym dla produktów, ale zapowiada dalsze inwestycje w portfolio.

W najbliższym czasie na rynek mają trafić dwa batony w polewie z czekolady karmelowej, ma się również powiększyć portfolio CzekoTubki o wariant sezonowy na Wielkanoc i nowy smak. Na lato Wedel zapowiada powrót formatu in-out Ptasiego Mleczka Frappe.

Obecnie trwa kampania z udziałem nowego brand hero – Wargorra.

Według danych Kantar Media w ubiegłym roku Wedel wydał na reklamę 54,92 mln zł w porównaniu z 33,292 mln zł w 2014 r.

Katarzyna Woźniak 75 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.