Tesco wprowadza grę na smartfony i tablety

Celem projektu jest budowanie wizerunku, zwłaszcza wśród młodszych konsumentów.

Tesco wprowadza własną grę na tablety i telefony "Moje małe Tesco". Gracz może stworzyć swój własny sklep Tesco i poprowadzić wirtualny hipermakret. 

Aplikacja dostępna jest na systemy iOS, Android i Windows, powstała we współpracy z firmą Possible Games. Majka – manager sklepu i zarazem główna postać w grze – pokazuje graczom jak zbudować i udekorować własny sklep, jak zamawiać produkty, uzupełniać półki, ustalać terminy dostawy czy rekrutować zespół do obsługi klientów. Gra pozwala również na handel wymienny między graczami. Główny cel to zadowolenie klientów i zwiększenie sprzedaży. Aplikacja zawiera ponad 100 poziomów i 80 różnych postaci. 

Gra była testowana już na Węgrzech i jak dotychczas została pobrana prawie 300 tys. razy.

– Kwestia zarządzania sklepem wydała się nam materiałem, który może zainteresować i zaangażować naszych klientów – obecnych i przyszłych. Uczestnik staje się kimś więcej niż naszym klientem – angażuje się w swoją rolę, a tym samym zwiększa się jego wiedza i stopień interakcji z naszą firmą i naszą marką. Chcemy, by to zaangażowanie przełożyło się na postrzeganie marki i sentyment do niej. Korzystamy tu oczywiście ze sprawdzonych i popularnych mechanizmów grywalizacji, co pomaga nam dotrzeć także do młodszych klientów – mówi Wit Nirski, kierownik ds. e-Marketingu Tesco Polska.

Tomasz Wygnański 62 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.