Największe marki: kampanie i promocje

Słodka Chwila, Kompania Piwowarska, Wyborowa.

  • Wraz z końcem stycznia Dr. Oetker ruszył z zimowym konkursem „Słodka Rozgrzewka”, który promuje Słodką Chwilę. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić dowolne produkty Słodka Chwila za minimum 8 zł (na jednym paragonie), zarejestrować na stronie www.słodkarozgrzewka.pl: dane, paragon i napisać „Jak Ciebie rozgrzewa Słodka Chwila?”. Jury nagrodzi najciekawsze odpowiedzi. Do wygrania w konkursie jest,  5 tys. kubków Słodka Chwila w zimowych sweterkach. Szczegóły na stronie www.słodkarozgrzewka.pl. Konkurs wspierany jest reklamą telewizyjną. Emisje reklamy będą miały miejsce zarówno w szeroko zasięgowych stacjach (TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych. Działania w Internecie obejmą spoty reklamowe na VOD, reklamy odsłonowe oraz działania w mediach społecznościowych.
  • „Bądź eko – kobiety to lubią” – pod takim hasłem Kompania Piwowarska we współpracy z firmą Rekopol przypomina piwoszom, by nie zostawiać śmieci w butelce i nie zakapslowywać jej po wypiciu piwa. Ten ekologiczny film w kilka dni zyskał ponad 54 tys. wyświetleń na Facebooku, co jasno wskazuje, że fani piwa chcą poznać kilka dobrych rad jak uniknąć najgorszej randki na świecie. Wystarczy pamiętać o kilku złotych zasadach, by nie puszczać nudnego filmu, nie wrzucać śmieci do butelki po piwie, a będzie można ją wtedy oddać i kupić kobiecie kwiaty.
  • Nocne życie Warszawy, Paryża i Nowego Jorku połączyło markę Wyborowa ze znanym kompozytorem Radzimirem Dębskim. Efektem projektu #SłuchajMiasta jest klip do nowego utworu Jimka „3 cities” oraz limitowana edycja wódki Wyborowa. Wraz ze startem projektu #SłuchajMiasta ruszyła również nowa strona internetowa www.sluchajmiasta.pl, gdzie dostępny jest klip do nowego utworu Jimka zatytułowanego „3 cities”. Co więcej, już od lutego konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursie i powalczyć o ubrania z limitowanej edycji, zaprojektowanej przez Jacoba oraz o wejściówki na koncert z udziałem Radzimira Dębskiego. Wystarczy zrobić zdjęcie lub nakręcić krótki film, pokazujący dźwięki miasta nocą. W każdym tygodniu wygrywa 20 najlepszych zgłoszeń. Szczegóły konkursu znajdują się na stronie www.sluchajmiasta.pl.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.