Wyborowa Pernod Ricard Polska. Wyborowa

W limitowanej edycji.

Nocne życie Warszawy, Paryża i Nowego Jorku połączyło markę Wyborowa ze znanym kompozytorem Radzimirem Dębskim. Efektem projektu #SłuchajMiasta jest klip do nowego utworu Jimka „3 cities” oraz limitowana edycja wódki Wyborowa.

Nowa, limitowana edycja to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów – eleganckie butelki, sygnowane warszawską Syrenką, paryską Wieżą Eiffla i nowojorską Statuą Wolności, łączy wspólny dla każdego miasta motyw – partytura utworu „3 cities” oraz podpis Radzimira Dębskiego.

Do każdej butelki dołączony jest również kieliszek z wybranym symbolem Warszawy, Paryża lub Nowego Jorku.

Nowe produkty,dostępne są w handlu nowoczesnym oraz tradycyjnym, w dwóch wariantach: 0,5 l i 0,7 l.

Joanna Hamdan 5532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.