Magda Gessler chce zawojować rynek spożywczy

Restauratorka, jurorka "Master Chefa" i gospodyni programu "Kuchenne rewolucje" wprowadza na rynek wędliny pod własną marką - "Besos", co po hiszpańsku oznacza "buziaki". Producentem wędlin jest firma Peklimar.

Produkty marki „Besos” mają pochodzić "ze starych, dobrych receptur" Magdy Gessler i jej rodziny. Jak twierdzi restauratorka, charakteryzują się najwyższą z możliwych zawartością mięsa. Nie ma w nich wypełniaczy, wzmacniaczy smaku, fosforanów i sztucznych barwników. Ich wyróżnikiem jest krótka trwałość, wynikająca ze stosowania tradycyjnych receptur. 

W linii Besos by Magda Gessler będzie można znaleźć m.in.: cienką i grubą kiełbasę z cielęciną, parówki z szynki w dwóch wersjach: klasycznej i randkowej, metkę, szynkową z ziarenkami kolendry i całymi kawałkami szynki, mortadelę, tatar czy mettwurst.

Wyłącznym producentem wędlin została firma Peklimar.

W tej chwili powstaje mapa placówek, które zobowiązują się do przestrzegania zasad znakowania i ekspozycji produktów.

Restauratorka nie zamierza poprzestać na wędlinach. Zdradza, że w planach są kolejne produkty, m.in.: chrzan, oliwa czy oliwki.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.