PPL Koral: to będzie dobry sezon

Producent lodów Koral będzie kontynuował sprzedaż lodów pod marką Łaciate w sezonie 2016. Piotr Gąsiorowski, dyrektor działu marketingu PPL Koral, zapowiada, że w tym roku firma kolejny rok z rzędu zaskoczy konsumentów wieloma nowościami.

W 2015 r. PPL Koral podpisał z SM Mlekpol umowę na korzystanie ze znaku towarowego Łaciate. - Umowa zawarta jest na czas nieokreślony, jednak corocznie ustalane i potwierdzane są warunki handlowe na kolejny sezon sprzedażowy – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor działu marketingu PPL Koral.

- Okazało się, że Łaciate, marka do tej pory kojarzona z produktami z branży mleczarskiej, w połączeniu z działaniami marketingo-promocyjnymi została doceniona przez konsumentów również w branży lodowej. Sprzedaż lodów Łaciate spełniła oczekiwania założone wcześniej przez zarząd firmy Koral, zarówno pod względem wielkości, jak i wartości sprzedaży – zapewnia Piotr Gąsiorowski.

W sezonie 2016 lody Łaciate również będą obecne w ofercie PPL Koral, wzbogacone o nowości.

Przygotowania do tegorocznego sezonu trwają już w PPL Koral od początku września ubiegłego roku. Firma kontynuuje właśnie ostatnie negocjacje handlowe, trwają dyskusje nad nowościami, które w tym roku mają pojawić się w sprzedaży oraz „dopinane” są szczegóły kampanii reklamowej Koral i Bracia Koral-Lody jak Dawniej.

- Z wielkim optymizmem rozpoczynamy kolejny sezon lodowy 2016. Ubiegły, choć początkowo trudny, ostatecznie okazał się bardzo udany i bogaty w wiele sukcesów, zarówno pod względem wyników sprzedaży, jak i koncepcji oraz pomysłów na przyszłość – dodaje Piotr Gąsiorowski.

 

Ilona Mrozowska 1832 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.