Ruszyła polska odsłona kampanii Coca-Coli "Taste the feeling"

W ramach nowej komunikacji producent będzie promował wszystkie warianty Coca-Coli razem.

21 stycznia ruszyła polska odsłona globalnej kampanii Coca-Coli "Taste the feeling". To największa zmiana komunikacji marki od czasu wprowadzenia platformy "Open happiness" w 2009 r. Po raz pierwszy wszystkie warianty Coca-Coli, czyli regular, Light, Zero i Life, będą komunikowane w jednej parasolowej kampanii.

– Kampania opiera się na insighcie o tym, że konsument, niezależnie który wariant wybiera, zawsze szuka tego samego – smaku i pozytywnych przeżyć – mówi Mikołaj Ciaś, senior marketing manager w Coca-Cola Poland Services.

Pierwszym wyemitowanym spotem reklamowym, spośród 10 przygotowanych, będzie ten o tytule "Motyw przewodni". Spotom reklamowym będzie towarzyszyć również wielka kampania outdoorowa, która rozpocznie się z początkiem lutego. Będzie ona promować nowy wizerunek Coca-Coli. Oparty on będzie na zdjęciach przedstawiających ludzi w zwykłych sytuacjach życiowych, które dzięki Coca-Coli stają się wyjątkowe. Nowe bannery reklamowe Coca-Coli pojawią się w największych miastach Polski, a także tam, gdzie konsumenci spędzają ferie zimowe.

Kampania będzie miała także mocną odsłonę digital, również z pomocą youtuberów, oraz wsparcie w punktach sprzedaży.

Mikołaj Ciaś zapowiada, że nowa platforma komunikacyjna nie zmniejszy zaangażowania marki w inne sfery, jak piłka nożna czy muzyka. Współpraca z Robertem Lewandowskim oraz turniej Coca-Cola Cup będą kontynuowane, a można spodziewać się dodatkowych aktywności związanych z Euro 2016.

Tomasz Wygnański 62 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.