Storck. Merci

Słodki podarunek z sercem od serca.

Z okazji Walentynek i Dnia Kobiet firma Storck przygotowała specjalną edycję pralinek Merci w nowych opakowaniach. Wyróżnia je piękny, nowoczesny projekt z oryginalnym otwarciem w kształcie serca. Dostępne są dwa warianty kolorystyczne – czerwony oraz różowy.

Każde, 250-g opakowanie zawiera kolekcję pralin w czekoladzie deserowej i mlecznej. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie a do wyboru jest aż 8 smaków – śmietankowy, kawowo-śmietankowy, orzechowo- migdałowy, nugatowy, marcepanowy, deserowy mleczny, pralinowy i mus czekoladowy.

Z okazji Walentynek i Dnia Kobiet dla marki Merci zaplanowano także wsparcie promocyjne: ogólnopolską kampanię telewizyjną, kinową i internetową oraz dedykowane wsparcie na poziomie sklepów.

Średnia cena półkowa Merci 250 g wynosi ok. 14 zł.

Joanna Hamdan 5639 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.