25-40 tys. dla dyrektora marketingu, 10-14 tys. dla brand managera

Firma doradztwa personalnego Hays Poland zaprezentowała raport płac za 2015 r.

Raport został sporządzony na podstawie projektów rekrutacyjnych Hays Poland w ub.r. i zawiera dane dla kilkunastu branż, w tym marketingu i reklamy.

Według niego, dyrektor marketingu zarabia od 25-40 tys. zł brutto, group brand manager – 14-22 tys., brand manager – 10-14 tys., a PR manager – 10-18 tys. zł. W zestawieniu pojawiły się także płace z sektora digital marketingu. 

Jak podaje Hays Poland, marketing manager w tym sektorze zarabia 12-20 tys. zł brutto, SEO/SEM specialist – 5-8 tys., a e-commerce manager – 10-20 tys. zł brutto. Jest też lista płac stanowisk agencyjnych. Według danych Hays Poland creative director powinien otrzymywać 18-30 tys. zł brutto, art director – 10-20 tys., new business director – 15-30 tys. zł, account director – 12-20 tys. zł, account director także 12-20 tys. zł, a media planner/buyer – 5-8,5 tys. zł brutto.

Tomasz Wygnański 62 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.