Coca-Cola z nowym, globalnym ambasadorem

Został nim znany w Ameryce golfista Jordan Spieth. Znaczenie kontraktu podnosi fakt, że po wielu latach przerwy golf wraca, jako dyscyplina sportu na igrzyska. Letnie Igrzyska Olimpijskie 2016 odbędą się w sierpniu w Rio de Raneiro.

Wizerunek nowego ambasadora pojawi się między innymi w reklamie telewizyjnej, cyfrowej i mediach społecznościowych, w punktach sprzedaży, kampaniach marketingowych, a także na pakowaniach napoju Coca-Cola. 

- Coca-Cola zawsze była związana z kultowymi imprezami sportowymi, a więc jest to bardzo ciekawa propozycja dla mnie. Jako ambasador globalnej marki mam także nadzieję na wzrost świadomości społeczeństwa na całym świecie na temat sportu, jakim jest golf - skomentował Jordan Spieth cytowany w The Guardian. 

Znaczenie kontraktu podnosi fakt, że po wielu latach nieobecności golf (oraz rugby) wracają na igrzyska, jako dyscyplina olimpijska. Letnie Igrzyska Olimpijskie 2016 odbędą się w dniach 5-21 sierpnia w Rio de Raneiro. Weźmie w nich udział ponad 10,5 sportowców z 206 Narodowych Komitetów Olimpijskich. - Zawsze marzyłem, aby konkurować w igrzyskach olimpijskich. Reprezentowanie na nich swojego kraju, ale przede wszystkim zdobycie złotego medalu byłoby dla mnie niewiarygodnym zaszczytem - dodaje Jordan Spieth. 

Medale na igrzyskach zostaną rozdane w 28 dyscyplinach.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.