Wawel kontynuuje współpracę z Biedronką

Krakowski producent słodyczy Wawel, który 25 proc. swoich rocznych obrotów generuje dzięki sprzedaży do sieci sklepów Biedronka, jednak będzie kontynuował współpracę z tą siecią, choć w końcu ub.r. nie wykluczał jej zerwania.

O tym, że doszło do porozumienia między Jeronimo Martins Polska, operatorem sieci Biedronka a firmą, Wawel poinformował w komunikacie.

W pierwszych trzech kwartałach 2015 r. przychody spółki wyniosły 420,2 mln zł, a zysk netto - 62 mln zł. W analogicznym okresie ub.r. było to odpowiednio: 389,3 mln zł i 53,4 mln zł.

Najwyższe obroty Wawel realizuje dzięki współpracy właśnie z siecią sklepów Biedronka, a także Tesco i Eurocash.

Ilona Mrozowska 2033 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.