Biedronka rozwija projekt Testujemy

W jego nowej odsłonie klienci mają jeszcze większy wpływ na kształt oferty w sklepach sieci.

Obok zmienionego wyglądu, serwis www.testujemy.biedronka.pl zyskał dodatkowe funkcjonalności, pozwalające użytkownikom nie tylko wybierać produkty, ale również rywalizować z innymi testerami, zdobywać  nagrody i wypowiadać się na blogu.

W nowej odsłonie platformy uczestnicy mogą także odnieść się do opakowań produktów. Dodatkowo, wśród nowych dostępnych aktywności znalazła się możliwość zdobywania punktów w miesięcznych i rocznych rankingach testerów. Zarejestrowani testerzy mogą gromadzić dodatkowe punkty, zapraszając do projektu swych znajomych.

Na platformie Testujemy uruchomiony został również blog, na którym można znaleźć dodatkowe informacje dotyczące wyników testów, zapowiedzi nowych oraz ciekawostki. Za jego pomocą użytkownicy mogą także wymieniać się swoimi opiniami.

Platforma Testujemy zyskała także nowy layout, umożliwiający szybki dostęp do informacji zawartych na stronie, nie tylko dla użytkowników komputerów, ale także urządzeń mobilnych, typu smartfon czy tablet.

Uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki Testujemy został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Obecnie zarejestrowanych jest ponad 120 tys. użytkowników platformy.

Joanna Hamdan 4916 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.