MarcPol weryfikuje rentowność placówek

W Mrągowie i Stanisławowie Pierwszym koło Warszawy MarcPol zamknął dwa niedochodowe sklepy. W zamian zamierza otwierać placówki w bardziej atrakcyjnych lokalizacjach. W najbliższych miesiącach przygotowywane jest otwarcie ośmiu nowych.

Od 12 stycznia br. zamknięty jest supermarket sieci w Mrągowie przy ul. Brzozowej. Z końcem minionego roku spółka zlikwidowała także sklep działający w Stanisławowie Pierwszym przy ul. Sonaty (województwo mazowieckie).

- Naszym celem jest systematyczna poprawa rentowności sieci handlowej, dlatego zdecydowaliśmy się na zamknięcie tych placówek, gdyż one nie rokowały poprawy i zaniżały efektywność całej sieci - wyjaśnia Agata Duraj, dyrektor handlowy firmy MarcPol.

W planie spółka ma otwieranie nowych placówek. - Na razie nie chcemy precyzować dokładnej liczby sklepów, jaką zamierzamy uruchomić w tym roku oraz ich lokalizacji. Na najbliższe miesiące mamy zaplanowanych 8 nowych otwarć – dodała Agata Duraj.

Obecnie sieć, która powstała w 1988 r., liczy 60 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 mkw., supermarkety, jak i mniejsze sklepy. Drugim filarem działalności jest budowa i zarządzanie obiektami handlowymi.

Katarzyna Pierzchała 1554 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.