Nowy dyrektor handlowy Alma Market

Maciej Wojciechowicz jest od stycznia dyrektorem handlowym sieci Alma Market. Do końca listopada 2015 r. funkcję te sprawowała przez sześć lat Małgorzata Moskwa. Przez miesiąc był wakat na tym stanowisku.

Maciej Wojciechowicz w trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z największymi, międzynarodowymi sieciami handlowymi.

W Grupie Metro, przy wsparciu firmy Bain & Co, tworzył i wdrażał strategię zarządzania kategoriami produktów w sklepach działających w Niemczech, Czechach, na Ukrainie i w Rosji. Jako członek zarządu i dyrektor handlowy odpowiadał za sprzedaż w B&Q w Chinach.

Przez kilka lat pełnił funkcję prezesa na Europę Wschodnią spółki Kingfisher, właściciela sieci sklepów Castorama. Jest także założycielem sklepu internetowego megastore.pl z elementami wyposażenia domu i ogrodu, obecnie funkcjonującego jako Nexterio.pl.

W Almie, prowadzącej 48 sklepów w największych miastach, Maciej Wojciechowicz odpowiada za realizację nowej strategii sprzedaży w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach dystrybucji, operacje logistyczne oraz działania marketingowe.

Katarzyna Pierzchała 1340 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.