Największe marki: kampanie i promocje

Bakoma Men, BelVita, Bonduelle, Guseppe, Hortex, Niko-Lek, Proste Historie, Warka.

  • Trwa kampania marki Bakoma promująca wysokoproteinowe jogurty Bakoma Men, stworzone z myślą o potrzebach mężczyzn. Działania realizowane są w telewizji. 15-sekundowe spoty telewizyjne uzupełniane są działaniami multi sponsoringowymi pod postacią 8-sekundowych billboardów sponsorskich.
  • Marka ciastek funkcjonalnych z portfolio Mondelez Polska, BelVita, wystartowała z konkursem, którego celem jest aktywizacja konsumentów. Konkurs organizowany jest pod hasłem "Ziewasz czy śpiewasz?". Konkurs trwa od 4 stycznia do końca marca. Aby wygrać w nim nagrody, należy kupić dowolne opakowanie ciastek BelVita, zarejestrować się przez stronę internetową i przesłać numer paragonu, a także odpowiedzieć na zadane w ramach konkursu pytanie. Codziennie można wygrać śniadaniówkę, a raz w tygodniu wybranym zwycięzcom marka dostarczy śniadanie do pracy. Łączna pula nagród wynosi 2800 śniadaniówek oraz 28 abonamentów śniadaniowych o wartości 62 440 zł.
  • Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Bonduelle promująca warzywa gotowane na parze. Komunikat adresowany jest do tych, którym zależy na przygotowaniu szybkiego i – jak zapewnia marketer – zdrowego posiłku. Bonduelle podkreśla jakość swoich produktów i innowacyjność za pomocą komunikacji w telewizji, internecie oraz prasie. Z początkiem stycznia Bonduelle wraca z zupełnie nową kampanią reklamową poświęconą właśnie produktom Na parze – w puszce i mrożonym. Spot zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, oraz stacjach tematycznych, do końca stycznia.
  • Ruszyła nowa kampania reklamowa Dr. Oetkera pod hasłem "Guseppe – pizza, która wciąga”, promująca najczęściej wybierane przez konsumentów smaki pizzy Guseppe: Szynka i pieczarki, Salami, Szynka i sos czosnkowy oraz 4 sery. Kampania zakłada emisję nowej 30-sekundowej reklamy w największych ogólnopolskich stacjach TV, tj. TVN, Polsat, TVN pakiet tematyczny, Polsat pakiet tematyczny, TVP pakiet tematyczny w czasie najlepszej oglądalności. Dodatkowym wsparciem będą 10-sek. spoty komunikujące różne warianty smakowe pizzy. Przekaz reklamowy ma na celu zwiększenie rotacji najpopularniejszej pizzy Guseppe. Spot pizzy Guseppe emitowany będzie do kwietnia.
  • W mediach zadebiutował nowy film Horteksu w ramach kampanii promującej mrożonki marki Horteks. Tym razem narratorem jest drzewo, a wśród bohaterów pojawiają się zwierzęta i ptaki, a drzewo snuje opowieść o miłości Matki Natury i Pana Horteksa. Marketer kontynuuje tym samym taktykę storytellingu prowadzonego przez leśne zwierzęta.
  • USP Zdrowie prowadzi komunikację reklamową w telewizji nowego produktu leczniczego Niko-Lek. Firma postanowiła wyjść z komunikatem do kobiet, które zdecydowały się rzucić palenie. Lecznicza nikotyna zawarta w Niko-Lek łagodzi objawy odstawienia nikotyny z papierosów i ułatwia tym samym rzucenie palenia. Do współpracy przy reklamie zaproszono projektanta mody Micheala Hekmata oraz duet polskich didżejów.
  • Wystartowała kampania wspierająca launch marki z portfolio IgloteksuProste Historie. Marka obejmuje dania mrożone (m.in. zupy, mieszanki warzywne, owoce, frytki i oraz pierogi). Bohaterami kampanii zostali: prezenter radiowy i telewizyjny Wojciech Mann, oraz aktorki Krystyna Janda i Anna Dereszowska. Spot ma podkreślać siłę, która tkwi  w prostocie przygotowania rodzinnego, wspólnego posiłku. Każdy z bohaterów opowiada swoje wspomnienie – kulinarne, rodzinne, kładąc nacisk na to, że rodzinny posiłek ma siłę wzmacniania wspólnoty.
  • 13 stycznia ruszyła emisja spotu telewizyjnego, który rozpoczyna nową kampanię piwa Warka (Grupa Żywiec). Nowa kampania marki metaforycznie pokazuje świat klasycznych mężczyzn, przedstawiając w przerysowany sposób ich pasje, zamiłowania, cechy charakteru. Kampania składa się z serii spotów telewizyjnych, które emitowane będą we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych.

Joanna Hamdan 4916 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.