Lakma Strefa: to będzie rok marki Perlux

W 2016 r. firma będzie promować markę Perlux we wszystkich mediach. Z końcem 2015 r. Lakmie udało się bowiem zakończyć pierwszy, dwuletni proces budowania jej dystrybucji.

Marka Perlux z portfolio Lakma Strefa o swoje miejsce na rynku walczy od 2013 r. Wówczas na specjalnie zaprojektowanych i stworzonych stoiskach „Wyspach Czystości” w prawie 70 miastach w Polsce w największych centrach handlowych, klienci mogli zobaczyć produkt po raz pierwszy, zapoznać się z nim, przetestować i wrócić do firmy z opinią. – Perlux, jako perła piorąca łącząca w sobie proszek i żel jest na tyle innowacyjna, że wstępna walidacja produktu była niezbędna – mówi Agnieszka Barańska, marketing manager w firmie Lakma Strefa (na zdjęciu).

W 2014  r. firma rozpoczęła budowanie szerokiej dystrybucji marki, co trwało prawie 2 lata i z końcem 2015 r. jest już ona na w miarę satysfakcjonującym firmę poziomie w sieciach nowoczesnych, a także na rynku tradycyjnym, jednak z dalszą perspektywą rozwoju.

Absolutnymi hitami w sprzedaży ilościowej Perluksa są małe saszetki zawierające 2 sztuki pereł piorących - Perlux perły piorące super compact color oraz white. Wartościowo bestsellerem jest Perlux perły piorące super compact color 24 sztuki.

– 2015 r. był przełomowy w sprzedaży produktów marki Perlux – przekonuje Agnieszka Barańska. - W tym roku wzrost dystrybucji produktu, prowadzone działania komunikacyjne, reklamowe i wizerunkowe, a także  testy wraz z wybranymi w roku 6 000 ambasadorów marki w całej Polsce przyniosły jej zdecydowany wzrost sprzedaży, rozpoznawalności i świadomości. Marka ta bowiem boryka się z wieloma trudnościami – przyznaje.

Jest to nie tylko nowy produkt, ale przede wszystkim nowa marka, która nie jest w żaden sposób zakorzeniona w świadomości klientów. - Taką świadomość buduje się latami, nie da się tego przeskoczyć i wykonać w jeden rok. W 2016 r. będziemy promować markę Perlux we wszystkich mediach. Planujemy też dużą akcję wizerunkową, której szczegółów zdradzić na razie nie mogę. 2016 r. i kolejne z pewnością będą należały do tej marki – zapowiada Barańska.

Przypomnijmy, że debiut marki Perlux przez rok wspierała Małgorzata Rozenek, która jej ambasadorką została na fali sukcesu emitowanego w TVN programu z jej udziałem "Perfekcyjna Pani Domu".

Ilona Mrozowska 1832 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.