Colian: Appetita w MasterChef Junior w TVN

Marka Appetita obecna jest w programach kulinarnych dopiero od 2014 r., ale jej producent - spółka Colian - bardzo chwali sobie tę formę promocji.

– Podczas, gdy tradycyjne spoty mają coraz niższą oglądalność, lokowanie produktów i sponsoring cieszą się uznaniem widzów – przekonuje Magdalena Sarnowska, brand manager Appetita, Colian. Jej zdaniem jest to bardzo skuteczna forma reklamy, gdyż konsumenci z zainteresowaniem obserwują, po jakie marki sięgają autorytety kulinarne. Potrzebują pewnego rodzaju rekomendacji, którą daje obecność produktów w prestiżowych programach.

- Działania marketingowe w tym obszarze przyniosły marce Appetita wiele korzyści, m.in. zwiększyły jej rozpoznawalność i poziom sprzedaży. Dlatego kontynuujemy współpracę z producentami telewizyjnymi podczas kolejnych sezonów – dodaje Magdalena Sarnowska.

W 2015 r. Appetita była obecna zarówno w wiosennej, jak i jesiennej ramówce najpopularniejszych stacji. W telewizji Polsat przyprawy i zioła Appetita wykorzystywali uczestnicy show „Top Chef”. Appetita towarzyszyła również Ewie Wachowicz w programie „Ewa gotuje”. Z kolei na antenie TVN przyprawy i zioła tej marki zagościły w produkcjach „MasterChef” i „Piekielny Hotel”. Appetita urozmaicała smak potraw na kanale TVN Style w programie Anny Starmach „Pyszne 25”. W 2016 r. Appetita towarzyszyć będzie młodym pasjonatom gotowania w premierowej edycji show MasterChef Junior, która wiosną zagości na antenie stacji TVN.

Ilona Mrozowska 2033 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.