A. Blikle z rekordowym wzrostem liczby lokali

Liczba lokali marki wzrosła w tym roku o około 25 proc.

A. Blikle od początku roku podpisała dziewięć umów najmu na nowe lokale, a sieć powiększyła się o siedem placówek, z czego większość w ostatnim kwartale.

Wśród galerii, w których otwarto w 2015 roku cukiernię lub kawiarnię A. Blikle, są centra handlowe oraz obiekty średniej wielkości, takie jak: Galeria Mokotów, Manufaktura, Silesia City Center, Poznań City Center, Galeria Łódzka, Galeria Warszawa Wileńska i Ferio Wawer. Na początek przyszłego roku zapowiedziano otwarcie lokali w Starym Browarze i Pasażu Łódzkim.

- Poza rozwojem sieci dystrybucji firma A. Blikle realizuje projekt rewitalizacji struktury i jakości portfela produktowego oraz repozycjonowania marki – w całej sieci wystartowała właśnie kampania wizerunkowa „A. Blikle – Smak Natury”, a słynny pączek od kilku dni powstaje już w 100 proc. z naturalnych składników. To tylko początek zachodzących zmian – zapowiada Michał Wólczyński, dyrektor generalny, A. Blikle.

Wyłącznym doradcą marki A. Blikle w zakresie ekspansji jest firma Cushman & Wakefield.

Joanna Hamdan 4916 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.