Największe marki: kampanie i promocje

Ambra, Inka, Wedel, Żywiec.

  • Muzyka stała się głównym obszarem strategii sponsoringowej marki Cydr Lubelski (Ambra). 22 stycznia 2016 r. startuje 4. trasa koncertowa „Spragnieni Lata” firmowana marką Cydr Lubelski. To cykl koncertów, latem plenerowych a zimą klubowych, prezentujących najnowsze projekty młodych polskich muzyków, którzy choć zaczynają karierę są już rozpoznawalni i znakomicie sobie radzą poza mainstreamem. W ciągu trzech pierwszych odsłon trasy na ponad 20 koncertach w 10 miastach dla łącznie ponad 30 tys. uczestników zagrali: Natalia Przybysz, Marika, L.U.C, Skubas, Julia Marcell, Xxanaxx i Tymon Tymański, który po pierwszej edycji zgodził się objąć rolę dyrektora artystycznego. W styczniu i lutym razem z Cydrem Lubelskim wystąpią: Rita Pax na czele z Pauliną Przybysz, The Dumplings oraz Gooral. - Chcemy śmiało konkurować z największymi graczami, do lat funkcjonującymi na rynku festiwalowym - mówi Robert Walewski, event manager Ambra.Trasie towarzyszą strefy orzeźwienia Cydru Lubelskiego oraz kampania promocyjna, której oś komunikacji stanowią działania w internecie i prasie prowadzone we współpracy z patronami i mediami lokalnymi.

 

  • Ruszyła kampania wizerunkowa marki Inka (Grana). W spocie występują znane z programów kulinarnych „Rewolucja na talerzu” i „Szczypta smaku” – Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka-Łaska. Celem kampanii jest delikatne repozycjonowanie marki Inka i wykreowanie mody na ten produkt, z zachowaniem jego dotychczasowych wartości: naturalności i wartości odżywczych. W ramach kampanii, która potrwa do końca lutego, pokazane są dwa spoty: 30 i 15 sekundowy. Oprócz telewizji markę wspiera kampania internetowa. W reklamie prezentowana jest również ostatnia nowość Inka z orkiszem w saszetkach do zaparzania.
  • Wystartował nowy spot w wersji zimowej promujący karmelową linię słodyczy Wedla. Bohaterem jest nadal Wargorr, którego do zabawy w śnieżną bitwę zachęcają dwie młode dziewczyny. Kosmita w ramach zimowych atrakcji lepi ze śniegu swoją figurę. Spot podkreśla, że do dobrej zabawy niezbędna jest karmelowa czekolada. Zawiera również tag-on informujący o tym, że istnieje specjalny wariant Ptasiego Mleczka w polewie czekoladowej. Wedel poszerzył portfolio o linię karmelową jesienią 2014 r.
  • O polskim apetycie na życie, ciągłym nienasyceniu i chęci próbowania wciąż czegoś nowego opowiada nowa kampania Żywca (Grupa Żywiec) pt. „Chce się Ż”. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który od 24 grudnia emitowany jest we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Kampania „Chce się Ż” jest kontynuacją pozycjonowania Żywca w kontekście polskiego apetytu na życie. Oparta jest na idei kreatywnej, w której litera „ż” ma podwójne znaczenie: odnosi się do marki Żywiec i do życia. „Ż” w kolorze czerwonym jest kluczowym, wyróżnialnym elementem nowej komunikacji i staje się symbolem wszystkich spragnionych życia ludzi. Spot ma charakter manifestu marki i składa się z pojedynczych scen, ukazujących różne emanacje nienasycenia życiem. W telewizji spot emitowany jest w wersji 45- i 30-sekundowej, a w kinie w wersji 60”. Równolegle z nowym spotem startuje kampania w prasie, digitalu, social mediach.

Joanna Hamdan 5156 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.