Marka wschodząca

Chrzanowska Manufaktura Wędlin została wprowadzona na rynek w 2014 r. Konsumenci od razu ją zauważyli i docenili.

Chrzanowska Manufaktura Wędlin powstała w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów. Nazwa i logotyp marki znakomicie podkreślają jej tradycyjny charakter, nawiązanie do dobrej praktyki rzemieślniczej, sprawdzonych receptur i najwyższej jakości wyrobów – tłumaczy Iwona Szklarska, członek zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.
Portfolio marki jest bardzo szerokie. Znajdują się w nim zarówno wędzonki, kiełbasy cienkie, jak i kiełbasy grube. Bestsellerem jest linia Kruche z Chrzanowa, w skład której wchodzą: szynka, kiełbasa drobiowa i kiełbasa wieprzowa. W portfolio są też m.in. pasteryzowane według sprawdzonych receptur Kiełbaski Degustino (w 11 rodzajach). Jedną z najnowszych linii są parówki o wysokiej mięsności, bezosłonkowe i bezglutenowe, w 11 wariantach. Pakowane w wygodnych 100-gramowych opakowaniach oraz większych – 250 g.
W ostatnim czasie Chrzanowska Manufaktura Wędlin wdrożyła także do sprzedaży: kiełbasę jałowcową suchą z szynki, kiełbasę myśliwską suchą z szynki, krakowską kruchą z filetem z kurcząt oraz linię produktów upieczonych.
– Chrzanowska Manufaktura Wędlin systematycznie poszerza portfolio produktów i klientów, co pozwala jej na osiągnięcie efektywnej sprzedaży. Klienci docenili tę wschodzącą markę poprzez pozytywne opinie na temat jakości jej produktów, opakowania i smaku – mówi Iwona Szklarska. Podkreśla, że marka znalazła uznanie, otrzymując nagrodę „Doceń polskie” dla produktów kiełbasa krucha z Chrzanowa drobiowa, kiełbasa krucha z Chrzanowa wieprzowa, szynka krucha z Chrzanowa upieczona, frankfurterki surowe wędzone z szynki. Natomiast szynka krucha z Chrzanowa, otrzymując maksymalną liczbę ocen, zdobyła najwyższą nagrodę Top Produkt.
Od października br. sprzedaż Parówek z Chrzanowa wspierana jest intensywną kampanią telewizyjną, ale działania reklamowe Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin widoczne są przez cały 2015 r. i będą kontynuowane w najbliższym czasie. Obok reklamy telewizyjnej firma buduje świadomość oferowanych produktów m.in. poprzez ogólnopolskie promocje oraz nowo otwierane sklepy mięsno-wędliniarskie. Obecnie jest ich sześć, wszystkie zlokalizowane na terenie Małopolski i województwa śląskiego. W 2016 r. planowane są kolejne otwarcia w największych miastach Polski.

Więcej mocy
Obecnie zakład w Chrzanowie ma własne linie rozbiorowe mięsa wieprzowego i drobiowego oraz – jak zapewnia producent – jedną z najnowocześniejszych technologii rozbioru drobiu. Pozwala to na całkowite zabezpieczenie surowców do produkcji wędlin oraz elastyczność cenową na rynku. W tym roku w chrzanowskiej fabryce powstała też – wspomniana już – w pełni zautomatyzowana linia do produkcji parówek, dzięki której firma ma bardzo duże możliwości produkcyjne tego wyrobu. Parówki z nowej linii poddawane są pasteryzacji, która pozwala na zachowanie zarówno wartości odżywczych, jak i osiągnięcie terminu przydatności do spożycia do sześciu miesięcy.
– Wdrożone różne formy konfekcjonowania w połączeniu z możliwością produkcji parówek bezosłonkowych pozwalają na oferowanie szerokiej gamy wyrobów zarówno w zmiennych, jak i stałych wagach – od 100-g po 1000-g opakowania. W odpowiedzi na zapotrzebowanie klienta wprowadziliśmy również do sprzedaży z obecnej oferty Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin produkty stało wagowe w gramaturach od 250 do 400 g – mówi Iwona Szklarska.
Podkreśla, że firma nieustannie inwestuje w modernizację parku maszynowego, komór wędzarniczych i innych urządzeń pozwalających na wytwarzanie produktów powtarzalnych i wysokiej jakości. – W 2016 r. planujemy realizację kolejnej nowej inwestycji, o której więcej będziemy mogli powiedzieć w późniejszym terminie – dodaje Iwona Szklarska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.