Produkty Abpol we wszystkich salonikach Kolportera

W salonikach prasowych Kolporter pojawią prezerwatywy marki You&Me, plastry opatrunkowe QuickPlastR oraz suplementy diety. Wszystkie produkty należą do Abpol Company.

Zdaniem Abpol Company Polska, jest to kolejny krok w ramach realizacji strategii rozwoju spółki, która zakłada budowanie nowych kanałów sprzedażowych dla jej asortymentu.

- Saloniki prasowe Kolporter są bardzo znaczącym graczem na rynku convenience. Obecność produktów Abpolu w ofercie tak dużej sieci wpłynie zarówno na sprzedaż produktów, jak i na budowę wizerunku poszczególnych marek – twierdzi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska.

Oprócz sieci saloników Kolporter, Abpol współpracuje już z siecią stacji paliw Statoil, stacjami paliw Lukoil Polska, marketami Netto oraz siecią PKN Orlen.

Joanna Hamdan 5127 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.