Abpol wkracza do Netto

W sklepach sieci Netto pojawiła się linia plastrów pod marką własną QuickPlastR firmy Abpol Company.

Spółka liczy jednak na to, że po plastrach przyjdzie czas na prezerwatywy You & Me i że je również uda się wprowadzić do sklepów Netto.

– Dzięki pozyskaniu nowych kanałów sprzedażowych jeszcze w I kwartale tego roku oczekujemy wzrostu sprzedaży w tych dwóch najważniejszych dla nas kategoriach produktów, czyli plastrach i prezerwatywach – mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska.

W styczniu br. Abpol wprowadził prezerwatywy marki własnej You & Me do sprzedaży w sieci stacji paliw Statoil, a w lutym do sklepów Kolportera.

 

Joanna Hamdan 5127 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.