Okocim chce rosnąć

Carlsberg rozszerzył ofertę opakowaniową dla dwóch wariantów piwa Okocim.

W dwa lata od powrotu piwa Okocim na rynek marka plasuje się już w pierwszej 10 największych piw w Polsce. Dariusz Deszczka, senior brand manager marki Okocim w Carlsbergu, podaje, że do marki należy 3,7 proc. rynku piwa w Polsce (Nielsen, wartościowo). - Poszerzenie oferty opakowaniowej ma wpłynąć na zdobycie kolejnych udziałów w rynku - podkreśla Dariusz Deszczka.

Mowa o dwóch najpopularniejszych wariantach tego piwa: Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone i Okocim Premium Mocne, które od marca dostępne są również w butelkach zwrotnych. - Takie są oczekiwania konsumentów. Butelki zwrotne oznaczają też większą dostępność tych wariantów w sklepach - mówi Dariusz Deszczka.

Obecnie piwo Okocim dostępne jest w czterech odsłonach: Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone (butelka zwrotna, bezzwrotna i puszka); Okocim Premium Mocne (butelka zwrotna i puszka); Okocim Pszeniczne (butelka bezzwrotna) oraz Okocim Porter (bezzwrotna).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.