Tradis podkręca lojalność

Dostawca rozwija swój program lojalnościowy.

 

– Rozwój programu eProfit to nasza reakcja na potrzeby klientów. Chcemy zagwarantować kupcom satysfakcję ze współpracy nie tylko przez terminowość dostaw, konkurencyjne ceny i szeroką ofertę asortymentową, lecz także przez dodatkowe korzyści – powiedział Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży cash & carry Tradisu.

W ramach zmian unowocześniono stronę internetową eProfit, tak by łatwiej było wyszukiwać promocje, zarządzać punktami, przeglądać i zamawiać nagrody. Punkty mogą zbierać nie tylko właściciele, lecz także kierownicy sklepów. Wszyscy uczestnicy programu dostali nowe karty, a pula prezentów powiększyła się do ponad 300 (są to m.in. samochody, telewizory i wycieczki).

Z programu eProfit korzystać mogą zarówno klienci cash & carry, jak i serwisowi.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.