Nowa strona marki Dilmah

Gourmet Foods konsekwentnie buduje wizerunek marki Dilmah w internecie.

Wystartowała nowa odsłona strony internetowej Klubu Miłośników Dobrej Herbaty www.klub.dilmah.pl. Jej projekt powstał w oparciu o wyniki badań, które na zlecenie Dilmaha przeprowadził TNS OBOP.

Animowane przez użytkownika wideohosty reprezentują różne potrzeby, które zaspokaja herbata. Są to m.in.: jakość i wiedza (kolor niebieski), klasa i tradycja (kolor bordowy) oraz energia i aktywność (kolor czerwony). Odwiedzający stronę internauci mogą sprawdzić, z jakim profilem konsumenckim się identyfikują, i jakich herbat powinni szukać.

Na stronie znajdują się także: ekspercki blog, wirtualny spacer po plantacji herbaty, galeria zdjęć, strefa aktualności oraz zakładki kierujące internautów do klubowego serwisu YouTube i na facebookowy profil Klubu.

 

 

 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.