Wilbo bez marek Dal Pesca i Proryb

Docelowo w porfolio Wilbo ma zostać wyłącznie marka Neptun.

Marki Dal Pesca i Proryb będą sukcesywnie wypierane z rynku przez zaadaptowane pod markę Neptun produkty z ich asortymentu. – W praktyce oznacza to, że wyroby obecnie funkcjonujące w sprzedaży pod markami Dal Pesca i Proryb z czasem znikną, w ich miejsce pojawią się natomiast te same, ale pod brandem Neptuna – tłumaczy Karolina Różycka, junior brand manager w Wilbo.

To Neptun, jak informuje Wilbo, jest wiodącą i zarazem najcenniejszą marką gdyńskiej spółki. W kategorii konserw rybnych Neptun jest nr 1, silną pozycję ma również w segmencie przetworów rybnych.

Teraz Neptun pojawi się w trzech dodatkowych kategoriach: mrożonych ryb, owoców morza oraz marynat rybnych. Proces rebrandingu trwa od stycznia 2011 r., a zakończyć się ma do końca trzeciego kwartału br. Firma już zapowiada, że Neptun z czasem pojawi się w zupełnie nowych dla siebie, innowacyjnych obszarach.

– Obecnie pracujemy nad rozwojem nowych kategorii produktowych dla marki Neptun. Myślę, że przed końcem roku zaskoczy ona konsumentów swoimi propozycjami – mówi Karolina Różycka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.