Tarczyński promuje kabanosy

Producent organizuje akcje samplingowe sztandarowego produktu Tarczyński Kabanos Extra.

Akcje samplingowe rozpoczęły się w marcu i potrwają do 16 kwietnia. Degustacje odbywają się równolegle w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Szczecinie w sklepach Alma, Carrefour, Piotr i Paweł, Real, Selgros, Leclerc oraz T&J.

 

Według Beaty Mroziuk, kierownika marketingu firmy Tarczyński, celem akcji jest wzmocnienie wizerunkowej kampanii reklamowej Tarczyński Kabanos Extra, która ruszyła w połowie marca.

 

Asortyment firmy Tarczyński obejmuje marki Tarczyński, Dobrosława oraz StarPeck, linie wyrobów Smaki Świata, Wędliny Zakonne i Wędliny ze Strusia, przetwory mięsne w słoikach, a także wędliny Dębowa Tradycja oraz Wędliny z Kotła.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.